Principiile fundamentale ale politicii noastre de calitate

Calitatea este satisfacția clienților.

  • Filozofia noastră de calitate nu se limitează la calitatea produsului. Acesta acoperă toate domeniile cuprinse în ISO 9001, inclusiv responsabilitățile de management, controlul producției, cercetare și dezvoltare, analiza statistică, serviciul pentru clienți și tehnologia eficientă pentru mediul înconjurător.
  • Furnizorii și clienții sunt integrați în sistemul de asigurare a calității.
  • Stabilirea cauzei problemelor mai degrabă decât cine este de vină.
  • Fiecare angajat este responsabil pentru calitatea muncii sale. Formarea, educația și recunoașterea ulterioară asigură un nivel ridicat de motivare și îi încurajează pe angajați să își asume responsabilitatea și să își evalueze în mod continuu activitatea.
  • Satisfacția clienților poate fi realizată numai dacă sunt îndeplinite cerințele clienților și ale pieței. Cercetarea și dezvoltarea sunt determinate de acest principiu și nu există doar din motive proprii.
  • O atitudine responsabilă față de mediul înconjurător, atât acum, cât și în viitor, ne obligă să producem produse economice cu o durată lungă de viață, folosind procese de producție prietenoase cu mediul.

Nu există aproape nimic în lumea asta că cineva nu poate să facă ceva mai rău și să vândă la un preț mai mic.” Oamenii care sunt dictați doar de preț sunt o pradă ușoară pentru aceste machinări Este imprudent să plătim prea mult, dar este mai rău să plătim Prea puțin, când pierdeți puțin, uneori pierdeți totul, deoarece obiectul pe care l-ați cumpărat nu poate îndeplini sarcinile pe care le-a stabilit.Potrivit legii economiei nu este posibilă obținerea unei valori mari cu puțini bani. Oferindu-vă riscul de a vă suporta costuri suplimentare. Dacă acest lucru este cazul, atunci aveți și suficienți bani pentru a plăti ceva mai bun.

K.Ruskin, reformator social englez 1819-1900

Putem fi de acord asupra produselor  si putem specifica calitatea acestora. Calitatea poate fi susținută cu rapoarte și aprobări de testare. Calitatea reală este prezentată mai ales în referințe semnificative .
Clienții satisfăcuți sunt singura dovadă valabilă a calității.